první lednová sobota nalákala 13 děvčat

První lednovou sobotu jsme odcvičily a společně si i užily, i když zcela upřímně se přiznám, že vstávat se mi nechtělo.

Za tmy vstávalo a do tělocvičny obklopené sněhem se odhodlalo 13 děvčat.Já jsem bohužel trochu podcenila nástrahy zimy a tak - místo abych v 8.25 již připravovala magneťák v tělocvičně - jsem ještě škrábala led z předního skla. Na parkoviště před školou jsem dojela asi v 8.32, to už mi mezitím promrzlá a na místě zoufale přešlapující děvčata volala do auta. Po náledí jsem doběhla do hloučku věrných cvičenek, abych se omluvila a odemkla vyhřátou tělocvičnu a za mnou v dálce někde vlála moje věrná sousedka Hanka s magneťákem na rameni :-)

Cvičení jsme zahájily v "plně povánočním duchu" zvolna a na pohodu: ranním probuzením a rozcvičkou v mírném tempu. Sestava taky nebyla z nejnáročnějších, ale rytmy brazilské samby nás nenechaly vydechnout a tak jsme nakonec přece jen propotily triko i kalhoty, i když tempo bylo tentokrát opravdu pomalejší. Posilování s overbally jsme zvládly skvěle a strečink jsme nakonec trochu protáhly, abychom vyrovnaly pozdní start.

Takže, příště 16.1. stejně, anebo ještě lépe!  Vstávání za to opravdu stojí. V 10h odejdete z tělocvičny nabité energií a hrdé, že jste překonaly vlastní lenost a udělaly něco pro zdraví. :-)

Těším se na vás v pondělí, čtvrtek a sobotu!

Radka